AJÁNLOM RENDHAGYÓ LAKBERENDEZÉSHEZ, BARKÁCSOLÁSHOZ, SAJÁT KEZŰLEG KÉSZÍTETT AJÁNDÉKOK, DÍSZEK FABRIKÁLÁSÁHOZ

fordító

könyvecske babáknak, használt magazinokból


Csak most jutott eszembe feltölteni, pedig már számtalan ilyen lapozgatókönyv került ki kezeim közül saját részre, illetve barátok gyermekeinek.
Minden gyermekemnek készítettem egyet-kettőt, melyeket mi az autóban tartunk. Útközben jól elfoglalják magukat a házi készítésű nézegetős albummal, nem foglal sok helyet és letörölhető.
Sőt, ezt még gyűrögetni is lehet-szabad...

 Ami kell hozzá:
- műanyag lapos fotóalbum; a kisgyermekek kezeihez mérten a 10x15-ös képméretű;
- színes lapok, ami a kivagdosott képecskék hátterét adják;
- kidobás helyett újrahasznosításra váró papírok, magazinok, reklámújságok;
- olló, ragasztó




A háttérnek használt papírokat méretre vágjuk, hogy beférjenek az átlátszó albumtasakokba. Többféle színt is használhatunk, hogy még érdekesebb legyen a kis könyv.









A pontosan, vagy csak nagyjából körbevágott képeket többféle szempont szerint rendezhetjük. Gyümölcsök, állatok, ételek, eszközök, mesefigurák, illetve találomra, a gyakorlatias helykihasználás jegyében.






A ragasztás lenne az egyik sok időt elvevő munkafázis, de én csak egy pöttynyi-csíknyi ragasztót tettem a vagdalmányokra és már nyomtam is fel a színes lapokra, mert a műanyag fólia úgysem engedi felgyűrődni, így kb. 10 perc alatt végeztem a 24 lapos könyv ragasztgatásával.




Akinél a gyermek vérmérséklete szükségessé teszi (nálunk volt "barbár-baba" is!), az egy cellux-szalaggal lezárhatja a tasakok nyílását, így nem a lapok kihúzogatása és a képecskék letépdesése lesz a fő elfoglaltság... :-))








A könyv segítségével kiválóan lehet ismeretet terjeszteni, mesélni, beszélgetni, ...
... vagy csak simán, áldott csöndben vezetni !!!





photo album, recycling, magazine, newspaper, catalog, children, baby book for travel, DIY,
Fotoalbum, wiederverwendung, Magazine, Zeitung, Katalog, Kinder, Babybuch für unterwegs, selber machen

3 megjegyzés:

Adele írta...

Ez zseniális ötlet, már csinálom is! De jó, hogy rátaláltam a blogodra, isteni dolgokat találtam rajta, köszönöm, hogy megosztottad!

nemcsaktaska; fabolfabrika blog írta...

Kedves Adél! Köszi, hogy benéztél, haszáljátok örömmel a könyvecskét! Zita

Katus írta...

Ilyet készítettem én is a fiamnak, amikor még kicsi volt. Igaz, akkor csak egy egyszerű sima lapos füzetet vettem, és csal simán beleragasztottam a kivágott képeket. Színes lapokat nem tettem alájuk. Még talán megvan, mert rémlik, hogy olykor a kezünkbe kerül, és Palkó örömmel lapozza át. :)