AJÁNLOM RENDHAGYÓ LAKBERENDEZÉSHEZ, BARKÁCSOLÁSHOZ, SAJÁT KEZŰLEG KÉSZÍTETT AJÁNDÉKOK, DÍSZEK FABRIKÁLÁSÁHOZ

fordító

karácsonyi, fűszeres tea - házilag

Karácsonyi ajándéknak való ötletként teszem közkinccsé; bárki a saját ízeit töltheti bele a házilag elkészített zsákocskákba.

Nagyobbik fiammal karöltve terveztük meg az összetevőket, melyek csak úgy "pofára" kerültek bele, így mennyiségeket nem tudok mondani.

De a változatokat szívesen megosztom: 

1. Zöldfűszer-tea: rozmaring, bazsalikom, majoranna, kakukkfű, oregano, citromhéj, levendulavirág
2. Karácsonyi tea: fahéj, szegfűszeg, gyömbér, csipkebogyó, almahéj, narancshéj, grapefruit-héj

Minden, általunk feldolgozott hozzávalót szárítás és klopfolóval való aprítás után (nylonzacskóba töltve, úgy kalapálva) adagoltuk a többi alkatrész közé.





Kézzel varrva is elkészülhet a teafilter, de én varrni tudóként gépet használtam hozzá.

Most éppen vászon anyagból készítettem el a tasakokat, de a múltkori összeállításban szűrőpapírt használtam hozzá.

A vásznat mindenképpen be kell szegni, hogy ne ússzanak lefoszlott textilszálak a teában...






A tasakokat megtöltöm a jól összekevert és előzőleg már kipróbált mennyiségű teaporral, őrleménnyel és bevarrom a szájadékot.
Elkészítettem a címkét, alkoholos filccel feliratoztam.

Fehér cérnából összesodortam a madzagot, a végére csomót kötöttem és tűvel átszúrtam a vászon filteren.

A másik végét átöltöttem a papíron és a hátoldalon megkötöttem.




 Így mutat áztatásra készen a magunk készítette teafilter.







Nem marad más hátra, mint egy kényelmes fotelban ülve elszürcsölni és élvezni a különleges ízeket...

2 megjegyzés:

Monika írta...

Zseniális vagy!!!!!!

nemcsaktaska; fabolfabrika blog írta...

És milyen finomak!!!

Köszönöm Mammka, hogy benéztél!