AJÁNLOM RENDHAGYÓ LAKBERENDEZÉSHEZ, BARKÁCSOLÁSHOZ, SAJÁT KEZŰLEG KÉSZÍTETT AJÁNDÉKOK, DÍSZEK FABRIKÁLÁSÁHOZ

fordító

foltmunka ismét, házfalunkon

Eltelt két év a salétromos házfal előző renoválása óta, most ismét javítani kellett.
Az azóta lehullófélben lévő vakolatot spaklival lekapargattam, alapoztam és újrafestettem.

A viharkék festékből a múltkori mázolásnál alig maradt, ezért el sem raktam belőle. Mert már akkor folton folt mintát képzeltem el, ismerve a salétromos fal magát ismétlő tulajdonságát.

 
Tehát a lekopaszított falra felkentem az új színt, száradás után pöttyöztem egy házi készítésű szivacs-pecsételővel.
Így fest a régi és az új minta együtt, közelről.




2 megjegyzés:

agyrágóbogár írta...

Nagyon tetszik! Szuper, olyan jó mókás, vicces, játékos. Imádom!

Lexi írta...

Ez mennyire jó! Nagyon-nagyon...