AJÁNLOM RENDHAGYÓ LAKBERENDEZÉSHEZ, BARKÁCSOLÁSHOZ, SAJÁT KEZŰLEG KÉSZÍTETT AJÁNDÉKOK, DÍSZEK FABRIKÁLÁSÁHOZ

fordító

zsíros tepsire ágyúval megyek, ha kell...


Én mindig találok valamit...
Jelen esetben egy kidobott, üzemi sütőberendezést.

Jó ember lévén hagytam a vasgyűjtőknek is,
de ami mozdítható volt, azt azért magaménak nyilvánítottam.

A két mocskos tepsit.




Persze nem ebben gondoltam a karácsonyi mézest elkészíteni; áááá, sokkal másabb ötletem van.

Viszont ahhoz előbb le kell tisztítani, ezért -kételkedve ugyan a vegyi zsíroldás sikerében- befújtam a kemikáliákkal. Nem is eggyel. Többféle cuccal támadtam, de ahogy gondoltam, eredménytelenül.
Mert ezen annyi ráégett kajamaradék volt, hogy lehet, hogy igaza volt annak, aki kidobta;
egyszerűbb volt új berendezést venni.


De engem nem olyan fából fabrikáltak, úgyhogy gondolatváltás!
Háhááá :-), lőn az önelégült vigyor: DRÓTKEFE!
Mekkora ötlet!!!!        Istenem, hogy lehet, hogy ennyi ésszel még csak itt tartok!
Tíz perc után azt is meguntam...
Kiizmosodva, de nulla munkát végezve kezdtem pillanatokra megutálni a projektet.

Amikor derült égből gondolat; gépi drótkefe!          Öcsém, itt a spanyolviasz!

Remegő kézzel túrtam fel a megfelelő fiókot és újra irány a tepsi!
A fúrószárba fogható drótkefe-fejjel hamarosan meg is nyertem a meccset; a következő munkaszakaszra előkészült a tepsi.

Már csak folytatni kell... Valamikor...
Hogy az lehessen belőle, amit megálmodtam :)

1 megjegyzés:

Monika írta...

Ez igen! Gratulálok!!!!! Nem ismerek rá a tepsire olyan szépen csillog.Vajon mi lesz belőle????