AJÁNLOM RENDHAGYÓ LAKBERENDEZÉSHEZ, BARKÁCSOLÁSHOZ, SAJÁT KEZŰLEG KÉSZÍTETT AJÁNDÉKOK, DÍSZEK FABRIKÁLÁSÁHOZ

fordító

ezüst violinkulcs medál - saját kezűleg


Na igen! Hamis ezüst medál, hiszen alufóliából készült ez az ötvösök rémálma!

Ezüst lánc sincsen hozzá, ezért a mindenes dobozom készletét áttúrva egy ezüst színű kalapgumi (kör profilú) emeli a medál fényét :-))


Nagyobb gyerekek már tudnak vele foglalkozni; a fiatalok körében kedvelt" peace-medál " is megformázható az alufóliából.




Akkor lássuk tételesen...

Először is kell egy violinkulcs - sablon.

Lehet rajzolni, nyomtatni, sőt! akinek a férje nincs otthon, az csinálhatja úgy, mint én; 
a notebook képernyőjére tett lapra finoman átrajzolom a mintát.

Aztán úgyis letagadom :-)))








Jöhet az alufólia... 

egy kb. 25-30 centis darabot letéptem az általános vastagságú fóliából (a nagyon erős nem jó, mert durva felületet ad) és összecsavargattam viszonylag erősen...





A violinkulcs vonalait követve megformáztam a művet, a keresztezett sávokban egyelőre csak egymás tetején vezettem végig a fóliacsíkot, majd ...











... miután kalapácsért nem akartam egy lépést sem tenni, ezért elővettem egy klopfolót és a sima felületű oldalával -apróbb igazgatások közepette- jól elvertem a képződményt.

Elkészülte után, a kereszteződésekbe pillanatragasztó pöttyöt nyomtam, hiszen a fólia nem fog az én kedvemért úgy maradni.

Készen is van, lehet menni a szolfézs órára!

Kisebb gyerekek gyúrjanak galacsint és azt kalapálják laposra. Én egy kis dekupázs ragasztóval ciklámen és aranyszínű csillámport is rögzítettem rá, ettől lett igazán csajos, hercegnős, 3 éves kislányom számára.

Nincsenek megjegyzések: