AJÁNLOM RENDHAGYÓ LAKBERENDEZÉSHEZ, BARKÁCSOLÁSHOZ, SAJÁT KEZŰLEG KÉSZÍTETT AJÁNDÉKOK, DÍSZEK FABRIKÁLÁSÁHOZ

fordító

lila rizs, lila kenyér - egyszerűen

Lila krumpli helyett a mai ebédhez tálalt köret
lila rizs lesz.



Létezik lila szemű rizs is ...,






..., de én helyette egy roppant egyszerű módszert használtam, hogy színesítsem az ebédet.

Neeeem, nem ételfesték!

Lila káposztából készítettem káposztasalátát,
és miután forró vízzel leöntöttem a felszeletelt káposztát, megtartottam gyönyörű, kékeslila levét.

A rizst abban főztem és TÁDÁMM!
Az íze alig káposztás, szinte nem is lehet érezni.

Kész is van a "kreakaja"; lila, hercegnő-mániában szenvedő kislányom odalesz érte :-)

--------------------------------------------------------------

Ha már lúd, legyen kövér, gyorsan sütöttem egy kenyeret is, aminek tésztájához víz helyett a lila káposztalevet öntöttem.

Szórtam a kenyértésztára egy kis lisztet, hogy lehessen mihez viszonyítani a lilaságot.

Sajnos elég halvány lett, hiszen nem lehet sok folyadékot tenni a liszthez...


Mikor kisült, meg voltam elégeve a színével, bár eredetileg sokkal gyengébb színre számítottam.











Felszelés után viszont azt láttam, amit vártam, halvány, szürkés kenyérbél fogadott.
De az ízére nincs panasz!








--------------------------------------------------------------
Ma pedig a sertéstokányhoz lila nokedli kerül az asztalra.

El is fogyott a természetes színezék, a lila káposztalé ...



violet, purple rice, red cabbage - rice, Blaukraut, Rotkohl - Reis 

1 megjegyzés:

Dóri írta...

Jujj, de jóóóó! Ki fogom próbálni! Köszi! :)